wtorek, 6 listopada 2012

ROZDAWAJKA



Bardzo podoba mi się to słowo!
Ogłaszam moją pierwszą rozdawajkę.
Będzie mi baaardzo miło jeśli znajdzie się kilkoro chętnych.
"Grający kozioł" będzie miał szansę zostać prezentem podchoinkowym i może nawet zanuci kolędę.
Zasady znacie lepiej niż ja ale ....przypomnę:
- parę słówek pod postem
- banerek u siebie
- zapsanie się do moich podglądaczy

Zabawa trwa do 12.12.2012 a 13-go ktoś stwierdzi, że to jednak jego szczęśliwy dzień, bo ogłoszę wynik.

Wszystko dobrze zrobilam? Jeśli o czymś zapomniałam- dajcie znać! 
;)


23 komentarze:

  1. Ha, pewnie że biorę udział w takiej rozdawajce, czyżbym była pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupiii,już myślaam, że nikt się nie skusi. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Już jeden taki Kozłowski stoi u mnie w domu....., tylko niemuzykalny raczej, ale kto wie.....może to ten sam?:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie. Ten bardziej by Ci pasował. Miałabyś w domu 2 akordeonistow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja koniecznie muszę tutaj stanąć. Jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie ma? Pojąć nie mogę. Toć fankę jestem! Staję więc w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie nie wiem, gdzie zapisać się do obserwatorów... ale ja tam chyba jestem. Mam Cię w pasku bocznym, do zaglądania jakby co! Bo muszę śledzić co i jak u Ciebie i Twoich maszkarad.

      Usuń
    2. Ale jestem gaduła ;) Jeszcze tylko chcę nadmienić, że Pan Kozłowski przydałby się u mnie... zagrałby klaunowi ;)

      Usuń
  5. Dzięki za odwiedziny ...Fajny ten grajek..... Wiesz forma bloga mnie trochę zniechęca . Ale ustawiam się ogonku...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zniechęca? A mi się wydawało, że jest fajne, bo widać wszystkie posty i możesz wybrać, który Cię interesuje. Aby zapisać się do obserwatorów wystarczy kliknąć czarny, pionowy pasek po prawej stronie i dalej standardowo.
      Ja mało piszę i do oglądanie zdjęć tak jest chyba wygodniej. Dziękuję za radę, jeśli jeszcze ktoś uważa podobnie jak Ulencja- piszcie, zmienię na starą wersję :))

      Usuń
  6. Marzy mi się:)I ja sobie postoję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. My też bardzo chętnie przygarniemy do naszej kolekcji ceramicznej!

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOO a my kochamy koniki różnej maści a nade wszystko konia Rafała z You Tube :) i z chęcią się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście staję w kolejce i mam nadzieję że 13 okaże się tym razem szczęśliwa.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe i naturszczykowskie. Lubię takie nie skażone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam:) Rozejrzałam się u Ciebie, wiejski podrywacz ubawił mnie do łez:)Zapisuję się do fan klubu Twojego ptactwa domowego i na rozdawajkę oczywiście. Tego wesołego muzykanta z chęcią przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny! Widzę go, jak przygrywa wśród moich kwiatków doniczkowych na komodzie. Staję w kolejce:) Kto wie, może będę miała szczęście?:))

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę. Witam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamykam listę. Losowanie już się odbyło. Jutro wyniki!
    Dzięki wszystkim!

    OdpowiedzUsuń